روزمرگی هاى یک خاتون

اینجا منم و روزهاى در کنار تو بودن

روزمرگی هاى یک خاتون

اینجا منم و روزهاى در کنار تو بودن

بابا..

سلام جمعه :) 

قبلنا ک سرکار نمیرفتم و متاهل نبودم کلیییی از جمعه ها بدم میومد :) اما الان فقط منتظرم جمعه شه :)) 

خوبین؟ خوشین؟ سلامتین؟ 

خو چهارشنبه بعد نوشتن طی یک عملیات انتحاری شروع کردم جمع کردن خونه و شستن ظرفا و لباسا با اینکه یکم بی حال بودم و فستم بودم اما خو اتاقمون خیلی مرتب و خوب شد تصمیم داشتم برای شام عدسی بپزم رفتم سراغ قفسه حبوبات دیدم ااااا ت شده عدسمون :( ز زدم اقای ن و اوشونم گف خو لوبیا بپز 

ازونجایی ک خیس نکرده بودم و ساعت٧:٣٠ بود ریختم تو زود پز ده دقیقه بعد ابکشش کردم دوباره با نمک و.. گذاشم پزید اقای ن اومد و شام خوردیم خوشمزه شده بود خعلی :) سریال و لالا و دیروز صبح بیدار شدیم اقای ن رف سرکار منم ک میخواسم برم بانک ٩:٣٠ بود بابایی پ داد ک خونه ای یا سرکار سریع بهش ز زدم اونم گف مامان کلاس داره ماشینو گذاشته خونه بیا بریم بیرون ناهارم خونه ما باشید گفم چشم و سریع ب اقای ن اطلاع دادم 

رفتم خونه بابا و بابا گف تا من خیارا رو بچینم ( تو باغچه خیار کاشته ) توام صبحونه بخور منم خوردم و رفتیم بیرون کارامون کردیم ناهار خریدیم و رفتیم مدرسه دنبال اجی بعدش میوه خلیدیم منم سریع دیدم کنار میوه فروشی جانبو هست رفتم عدس خریدم :)) اخه من فوبیا ت شدن وسایل دارم اگه یه چی نزدیک ت شدنش باشه یا ت بشه باید سریع جاش بیاد سکته میکنم :))) رفتیم خونه مامان و اقای ن هم اومده بودن ناهار خوردیم و استراحت کردیم بابا اینا رفتن مسجد منم ٤ کلاس داشتم ک البته اجی کلییییی غرغر کرد ک چرا میری قول دادم بعد کلاس باز برگردم اونجا ماشینو برداشیم اقای ن منو پیاده کرد خودش رف پیش دوستش :) عصرم ک برگشتیم یکمی نشستیم بابا گف برید شام بخرید خلاصه اول رفتیم برای بابا و مامان سیرابی مغز زبان خریدم (اییییییی متنفرما) بعد اجی و اقای ن رفتن پیتزا پیتزا من اصن دلم پیتزا نمیخاس :( اصن گشنمم نبود حتی :)) اما خو نمیشد ک منم گفتم دونر میخوام ازونجام رفتیم هیزم برا من دونر خریدیم و رفیم خونه مراسم بخور بخور :)) اخر شبم برگشیم خونه و لالا :) الانم ک طبق معمول جمعه ها من ب جا خوابیدن بیدارم  برم یکمی اقای ن اذیت کنم بیدار شه صبونه خوشمزه بخوریم :) شکموام خودتونید:)))))) 

شب شاید بریم خونه مادرشو اینا حالا نمیدونم اما الان میخوام ازمون تعیین سطح ایلتس بدم :) برا رفتن ایلتس ٦ میخواد :/ ایشششش حالا من موندم وارشد و ایلتس و نخوندن 

جمعتون خوشگل بوووووس 

پ ن: تا حالا مردی رو سر قبر عشقش دیدید؟ وقتی دستش میذاره رو سنگ..... الهی هیچوقت نبینید

نظرات 1 + ارسال نظر
malihe شنبه 29 مهر 1396 ساعت 09:33

منم هلاک جمعه هام
نگار جان فست بودی یعنی چی؟
هی میگم یعنی فست فود میخوره؟ پریوده؟ رژیمه؟

رژیمه عشقم رژیم ٥ _٢

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.