روزمرگی هاى یک خاتون

اینجا منم و روزهاى در کنار تو بودن

روزمرگی هاى یک خاتون

اینجا منم و روزهاى در کنار تو بودن

سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد.

سلام چهارشنبه :) 

اوخ اوخ غیبت کدم؟ببشید 

خوبین؟ خوشید؟ سلامتید؟ الهی شکر مام خوبیم ب جد خاله پری ک دیشب خفتمون کرده ملالی نیست شکرخدا 

٢روز گذشته خوب بود یه شبش ک خونه مامان اینا بودیم  و کلی خوشید و فردا شبش یعنی پریشب خونه مادرشوهرجان :) اخه بنده ی شکمو هوس مرغ پلو کردم ظهرش ز زدم ازش خواسم بپزه و رفتیم شب اونجا یه دل سیرررر خوردما :))) بعدشم میوه و.. اوفدیم خونه و ب صورت کاملا ناگهانی بعد دو هفته هم اغوشی داشتیم واقعا خوب بود :) (خجالتم خوب چیزیه) من نمیدونم چرا بعضی از خانوما میگن کل لذتش برا اقایونه من ک ب شخصه وقتی نباشه اذیت میشم و وقتی مث اینبار در حد اعلا باشه قشنگ از قیافم معلوم میشه :)))) دیشبم بعد کلاس دوباره بنده ی شکمو:)) رفتم فیله خردم اومدم خونه با اقاى ن مرغ کریپسی خوشمزه با سیب زمینی سرخ کرده فراوان درست کدیم یه عالمه بودااااا دوتایی خوردیم وای دهنم اب افتاد باز از فکرش :)) سریال جدیده رو نگاه کردیم تا اینجاش ک خوب بوده بعدش رئال بازی داشت منم سرم گذاشم رو پای اقای ن و خوابم برد نصفه شب ک تو تختمون بیدار شدم هنگ بودم ک کی خوابیدم و چرا اینجام :) قرص خوردم و چسبیدم ب شوفاژ بعد یک ساعت تلاش خوابم برد و بعدشم ک بیدار شدیم کلی لوسیدم و رفتیم سرکار اونجام خوب بود ٢ تا کارآموز اومده اما امیدی ب قبولیشون نیست میدونم :/ ظهرم ک ب خاطرفست بودن من اقای ن استانبولی و منم ١٠٠ گرم سیب زمینی ابپز خوردم و سریال و الانم ک باز رفت سرکار منم ولو روتختم و حس هیچ کاری ندارم حالا شاید زنگ بزنم خونه مامان اینا بحرفم باهاشون برا شامم فعلا تصمیم نگرفتم فک کنم عدسی خوب باشه خودمم میتونم بخورم 

هووم همینا دیه فردام ک صبح تعطیلم برم ببینم از کدوم بانک میتونیم برا وام اقدام کنیم الهی ک جور شه واقعا ب ماشین احتیاج داریم 

التماس دعا 

روزتون خوشل موشل 

نظرات 2 + ارسال نظر
نل جمعه 28 مهر 1396 ساعت 08:50

الهی عزیزم.همیشه چهره ات چیزهای خوب خوب نشون بده ایشالله

مرسی عزیزم

آرزو چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت 19:54 http://arezoo127.blogfa.com

به به هم آغوشی اونم بعد دو هفته

خخخ بلی بلی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.