روزمرگی هاى یک خاتون

اینجا منم و روزهاى در کنار تو بودن

روزمرگی هاى یک خاتون

اینجا منم و روزهاى در کنار تو بودن

جائی در پشت ذهنت به خاطر بسپار ، که اثر انگشت خداوند بر همه چیز هست . . .

سلام یکشنبه جان :) 

خوبین؟ چ خبرا؟ این سکوتی ک همتون با هم اختیار کردید رو عاشقم :)))) اشکال نداره مام دلمون خوش میکنیم به آمارگیر:) 

دیروز بعد نوشتن پستم رفتم سرکار تا ٢:٣٠ مثل همیشه حرص خوردم مثل همیشه گفتم کی میشه نیام دیه و... بعدش برگشتم خونه سریع یه تخم مرغ گذاشتم اب پز شه و ازونورم کلم خوردم کردم و فسنجون اقای ن گرم کردم ٣ اومد خونه ناهار خوردیم یکمی استراحت ٣:٣٠ پاشدم حاضر شدم اخه ٤ کلاس داشتم رفتم کلاس بعد کلاس با یکی از همکارا راجع ب ایلتس حرف زدیم( یادم باشه یه رمزدار راجع ب ایشون بنویسم) و بعدش رفتم پیش اپلاسیون کارم قرار بود براش نمونه موم ببرم طی یک مبادله کالا ب کالا موم دادم مایع ظرفشویی گرفتم ازش :)) سوار اژانس شدم اومدم خونه با اقای ن صحبت کردم توضیح دادم و بهش گفم لطفا باقالی :)) اوشونم گف بازم؟؟؟؟ گفم بلی :))))) خو دوس دارم دیه 

ازونجایی ک خودم فست بودم گفم اقای همسر شام نیمرو بخوره منم باقالیم همون شاممه دیه 

یه سریال دان کردم ٢ قسمتش دیدیم ب نظر ک قشنگ میاد اقای ن شامش خورد قبل شام دیوانه جان برگشته میگه ب نظرت میتونم پیشونیت گاز بگیرم؟ منم گفم امتحان کن:) ایشونم نامردی نکرد دید نمیتونه گاز بگیره مک زد یکم ک گذشت داشت شام میخورد برگشتم طرفش دیدم چشاش چهارتا شد گف واااای خاک ب سرم یکم لک شد گفم اشکال نداره قبل خواب رفتم مسواک یهو تو اینه دیدم پیشونیم شده مث اونا ک مهر داغ میکنن میزنن :)))))) انقده دعواش کردم اوشونم مظلوم شده بود ( من اصلا کبود نمیشم نمیدونم چرا اینبار شد) خلاصه یخ و عسل و.. زدیم یکم بهتر شد لالا کدیم و امروزم اقای ن میخواست بره شهرستان منم بعد این پست یکم دراز بکشم و بعد حاضر شم برم برا ظهر ناهار نداریم باید موقع برگشتن یه چی بخرم یا بیام تا برمیگرده بپزم :) شبم خونه ی مامان اینا میخوایم بریم اخ جون :) 

راستش داشتم فک میکردم برم یه قلک بخرم هروز یکم پول توش بندازم ببینم جمع میشه :)) اخه یکی از دوستام اینکارو کرده بود میگف خیلی خوب براش جواب داده حالا باید امتحان کنم 

روز خوبی داشته باشید

نظرات 2 + ارسال نظر
نیلوفر دوشنبه 24 مهر 1396 ساعت 11:11 http://talkhoshirin2020.blog.ir

عههه سلام.
خخخ چه اثری هم گذاشته رو پیشونیت
حالا من خیلی زود کبود میشم،به زودیاهم نمیره.
منم یه زمانی قلک داشتم،تونستم پس انداز کنم،باید دوباره بخرم یکی و پس انداز کنم.
تو هم حتما بخر

وای چ خوب پس امروز حتما میخرم

ماه بانو یکشنبه 23 مهر 1396 ساعت 09:14 http://mahbanno.blogfa.com

این پیشونی گاز گرفتن خیلی جالبه ولی طرف باید پوستش شل باشه تا گوشت تو دهن بیاد خخخ
من چون تازه از شاغلی در اومدم وقتی میخونم خانمی شاغله خسته میشم

اره اما خو برا من گاز نشد وای خوش ب حالت بخدا کار کردن بد نیست اما محیط کاری بد اذیت میکنه ادمو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.